Usein kysytyt kysymykset

 

Päivitetty 2.4.2020

 

TILAA NÄIN

Bellando.fi verkkokaupasta kauneustuotteiden tilaaminen on helppoa ja nopeaa. Lisää valitsemasi tuotteet ostoskoriin ja kun olet valinnut kaikki haluamasi tuotteet, voit siirtyä ostoskoriin oikealla yläkulman ostoskori-painikkeen kautta. Ostoskorissa sinun on helppo tarkastella tilaustasi, muokata sitä tai siirtyä suoraan kassalle kohdasta "siirry maksamaan".

Jos sinulla on jo asiakastili ja siirryt kassavaiheeseen kirjautuneena, nimi- ja osoitetietosi siirtyvät suoraan tilaustietoihin. Huomioithan että ostoskorissa olevat tuotteet eivät ole varauksessa, joten varsinainen tilaus on suositeltavaa tehdä loppuun saakka, näin varmistat tuotteiden saannin itsellesi.

Tilauksen jälkeen saat tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos sinulla on mitä tahansa kysyttävää tilauksestasi, ole yhteydessä asiakaspalveluumme info@bellando.fi.

Kirjautumalla sisään löydät kohdasta "tilaukset" kaikki omat tilauksesi.  Mikäli haluat muuttaa tai peruuttaa tilauksen, ole pikaisesti yhteydessä asiakaspalveluumme (info@bellando.fi). Tilauksen käsittelyn ja lähettämisen jälkeen, tilausta ei voi enää muuttaa tai peruuttaa.

Voit tarkastella tilauksiasi kirjautumalla asiakastilillesi. Kirjaudu sisään ja valitse kohta ”Tilaukset”. Tilausnumeroa painamalla pääset seuraamaan tilauksesi lähetystietoja. Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian tilauksen teon jälkeen, jos haluat perua tilauksen tai tehdä siihen muutoksia. Jos tilauksesi on jo ehditty lähettämään, emme valitettavasti voi muuttaa tilausta tai perua sitä.


TOIMITUS

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Ostoskorissa pääset valitsemaan halutun toimitustavan. Bellandon toimitustapoina ovat Posti noutopaketti sekä kotiinkuljetus. 

Toimitukset hoitaa Hairmail Oy.

Toimitusmaksu on 7,90  euroa. Tilatessasi tuotteita yli 65 eurolla, toimitusmaksu on 0 euroa!
Kotiinkuljetuksen hinta on 12,90 euroa riippumatta tilauksen loppusummasta.

Tilaukset käsitellään tavallisesti 24 h sisällä arkipäivänä. Toimitamme tuotteet 3-7 arkipäivän kuluessa. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan Bellando.fi sivulla tai sähköpostitse. Jälkitoimituksena tulevat tuotteet pyritään toimittamaan 30 pvn sisällä tilauksesta.


MAKSAMINEN

Paytrail

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com


MAKSUTAVAT

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken,  maksukortit, Mobile Pay, Paytrail tili ja lasku- sekä osamaksupalvelu. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.



VERKKOPANKIT

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Verkkokauppamme hinnat sisältävät 24 prosentin suuruisen arvonlisäveron.

Collector Lasku/Osamaksu

Lasku ja tililuotto antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Niitä käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista rauhassa ennen sen maksamista. Maksun voit tehdä joko kerralla laskulla tai pienemmissä osissa tililuotolla, jolloin voit suorittaa kuukausittain sinulle parhaiten sopivan summan ja jakaa maksun enintään 36 kuukauden ajalle

Collector Lasku/Osamaksu -palvelulla voit maksaa ostoksiasi jopa 5000 €:n saakka.

Laskulla saat aina 45 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi. Pitkä maksuaika mahdollistaa sen, että ehdit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen laskun erääntymistä. Saat laskun tilausta seuraavana pankkipäivänä. Laskut lähetetään ensisijaisesti sähköpostilla ja avoimia laskuja voi tarkastella myös osoitteessa oma.collector.fi.

Maksuaikaa hyödyntääksesi tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 18 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan Bisnode Finland Oy:n rekisteristä.

Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi. 


Saatte täydelliset Collector Lasku/Osamaksun ehdot seuraavista linkeistä:

Tarkempi palvelukuvaus
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot 
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot 

Luotonantajana toimii Collector Bank AB.
  
             

PALAUTUS

Kuluttajalla on oikeus palauttaa tuotteet 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Palautus on mahdollista vain vahingoittumattomilla, avaamattomilla ja käyttämättömillä tuotteilla. Bellando Oy vastaa ainoastaan viallisten, puutteellisten tai väärien tuotteiden palautuskustannuksista. Muussa tapauksessa asiakas vastaa itse palautettavan lähetyksen toimituskuluista Postin hinnaston mukaisesti. Lähetyksen vastaanottajalla on velvollisuus tarkistaa, että lähetys ja sen sisältämät tuotteet ovat vahingoittumattomia kuitatessaan lähetyksen. Mikäli haluat palauttaa tuotteen, ole yhteydessä AINA ensin asiakaspalveluumme info@bellando.fi. Saat täytettävän palautuslomakkeen ja ohjeet palautukseen. Olemme sinuun yhteydessä, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Emme hyvitä palautuslähetyksessä rikkoutuneita tuotteita. VAK -tuotteet (hiuslakat ja muut ponneainetta sisältävät tuotteet) tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa, jossa on LQ –merkintä ja osoitekortissa VAK luokitukset.

 

REKLAMAATIO

Viallinen, puutteellinen tai väärä tuote on reklamoitava kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun vika on huomattu. Viallinen tuote on säilytettävä kunnes asia on ratkaistu. Mikäli tuotteessa on virhe, se on puutteellinen tai olet saanut väärän tuotteen, ole yhteydessä AINA ensin asiakaspalveluumme info@bellando.fi. Saat täytettävän palautuslomakkeen ja ohjeet palautukseen. Olemme sinuun yhteydessä, kun olemme käsitelleet palautuksesi ja hyvitämme sinulle rahat tai postitamme uuden tuotteen viallisen tilalle. Mikäli varastossamme ei ole uutta tuotetta tai se on poistunut valikoimastamme ollaan sinuun yhteydessä. Reklamaatioiden käsittelyyn kuluu tavallisesti 1-3 viikkoa. Toimitamme asiakkaalle viallisen tuotteen tilalle uuden tuotteen kohtuullisen ajan kuluessa tai sen jälkeen, kun asiakas on palauttanut vialliseksi havaitsemansa tuotteen. Mikäli tuote on toimitettu asiakkaalle laadultaan sellaisena, jollaiseksi sen valmistaja on sen tarkoittanut eikä se eroa muista valmistajan vastaavista tuotteista, ei tuotetta ole mahdollista palauttaa, mikäli sitä on käytetty. Emme hyvitä asiakkaille käytettyjä tuotteita, joissa ei ole valmistusvirhettä vaikka ne eivät olisi vastanneet kuluttajan henkilökohtaisia käyttömieltymyksiä tai olisivat aiheuttaneet asiakkaalle esimerkiksi allergisen reaktion. Tällaisissa tapauksissa asiakasta suositellaan ottamaan yhteyttä suoraan tuotteen valmistajaan. VAK -tuotteet (hiuslakat ja muut ponneainetta sisältävät tuotteet) tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa, jossa on LQ –merkintä ja osoitekortissa VAK luokitukset.

 

Tuotteiden palautusosoite:


Bellando Oy c/o Hairmail Oy
Santaradantie 10,
01370 Vantaa

Huomio nämä palauttaessa tuotteita:


- pakkaa tuotteet hyvin


- emme hyvitä palautuslähetyksessä rikkoutuneita tuotteita


- vak tuotteet (hiuslakat ja muut ponneainetta sisältävät tuotteet) tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa, jossa on LQ –merkintä ja osoitekortissa VAK luokitukset 

- mikäli alkuperäistä pakettia ei ole tallessa, ota yhteyttä info@bellando.fi, saat ohjeet merkinnöistä

- pyydä lähetyksestäsi kuitti



 

Kun haluat palauttaa tuotteen, toimi näin:

palautusohje

NOUTAMATTA JÄÄNYT TILAUS

Asiakas vastaa antamiensa toimitustietojen paikkansa pitävyydestä. Asianmukaisesti lunastamatta jääneistä, noutamattomista paketeista perimme 20 euron käsittelymaksun. Uudelleen lähetettävästä paketista perimme lisäksi uudet toimituskulut. Noutamattomista paketeista emme tee hyvitystä.

 

ASIAKASTILIN LUOMINEN

Bellando asiakastilin luominen on nopeaa ja helppoa. Pääset luomaan oman henkilökohtaisen asiakastilisi klikkaamalla oikeasta yläkulmasta kohdasta "oma tili".
Valitse kohta "uudet asiakkaat" ja täytä tiedot. Asiakastilisi on luotu kun painat lähetä tietojen täyttämisen jälkeen.

Onko salasanasi unohtunut? Klikkaa yläkulmassa olevaa "oma tili" ja avautuvalla kirjautumissivulla sen jölkeen kohtaa "salasana unohtunut". Kirjoita sähköpostiosoite, jonka olet liittänyt tiliin. Sinulle lähetetään sähköposti, jolla voit asettaa uuden salasanan.

Voit vaihtaa salasanan ja tehdä muokkauksia asiakastilin omiin tietoihisi kun kirjaudut asiakastilillesi.

Halutko sulkea asiakastilisi? Ota yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme info@bellando.fi niin poistamme toiveesi mukaisesti tilin käytöstä.


TARJOUSKOODIT JA LAHJAKORTIT

Pääset syöttämään etukoodisi kassavaiheessa. Jos koodin syöttämisessä on ongelmia tai se ei toimi, tarkista että olet kirjannut sen oikein. Mikäli koodi ei siltikään toimi, ole yhteydessä asiakaspalveluumme info@bellando.fi.

Alennuskoodin arvon palautamme ainoastaan siinä tapauksessa, että kyseessä on virheellinen tai viallinen tuote joka on toimitettu.


YHTEYDENOTTO

Tavoitat meidät sähköpostilla info@bellando.fi
Vastaamme viestiisi 24h sisällä.

Haluatko varmasti poistaa tuotteen

ostoskorista?



Lataa...